Do užšieho výberu porôt, na shortlist bolo prihlásených celkovo 271 prác a nakoniec bolo udelených 46 bronzových, 41 strieborných, 30 zlatých cien a 14 veľkých cien v rôznych skupinách a kategóriách. Víťazi cien získali v tomto 27. ročníku trofeje vyrobené z ekologických materiálov – prírodných a recyklovaných prvkov.
Medzi agentúrami, ktoré bodovali na prestížnej medzinárodnej súťaži sú aj tri zo Slovenska. Zo siedmych slovenských agentúr, ktoré boli na shortliste nakoniec uspeli tri, Wiktor Leo Burnett, Effectivity a This is Locco.
Agentúry TRIAD, MUW Saatchi&Saatchi, Slovak&Friends a Mayer/McCann-Erickson tento rok nebodovali.
Wiktor Leo Burnett (klient: Lidl Slovenská republika, práca: Hrášková polievka, kategória: Health & Wellness)
Agency: Wiktor Leo Burnett, Bratislava
Executive creative director: Peter Kacenka
Creative director: Ivana Paconova
Art director: Maria Karasova, Jozef Kyselica
Copywriter: Ivana Paconova, Ivana Vitekova
Designer: Ivana Kleinova, Stefan Nosko, Adriana Danekova
Strategic planner / strategist: Dominika Mudra
Effectivity (klient: Ekotopfilm , práca: Pá a pí su späť, kategória: Content)
> Čítaj viac o kampani
Agency: Effectivity, Bratislava
Production company: TRU KRU, s.r.o.
Executive creative director: Peter Rajcak
Creative director: Peter Rajcak
Art director: Stefan Hellvis Klucka, Denisa Pajkosova, Zuzana Sedlak, Lukas Pompa
Copywriter: Katarina Noskajova, Sona Podstupkova, Peter Rajcak
Account director (agency): Zuzana Kovacikova
Music: Tomas Balak
Agency producer: Daniel Abraham
Post production: TRU KRU, s.r.o.
Post production producer: Michal Balla
This is Locco (klient: Tatra Banka, práca: Bejby Blue, kategória: Digital Craft)
Agency: THIS IS LOCCO BRATISLAVA
Production company: Humanoid Research Lab
Executive creative director: Juraj Kovac
Art director: Martin Janák , Adrian Mery, Engelbert Strapec
Copywriter: Juraj Kovac, Dano Vachuna
Account director (agency): Juraj Rusnák
Client account director: Dominika Gaburova
Director: Roland Wranik
Music: Dalyb