V relatívne nedávno otvorenej reštaurácii Srdcovka Urban Pub na Račianskej ulici 26 v Bratislave majú toho teraz naozaj veľa. Ani nie tak práce, ktorá má zmysel, ale starosti s udržaním prevádzky v akom-takom chode. Preto spustili predaj cez otvorené dvere, donášku jedál a zapojili sa tiež do projektu Podpor svoj pub.

„Chcem poďakovať všetkým zákazníkom, ktorí nám ostali verní aj v týchto tažkých časoch a snažia sa nás podporiť. Utvrdzuje nás to v tom, že osobný prístup k lokálnym zákazníkom je tá správna cesta. My to robíme pre nich, a to, že to vedia oceniť, nás motivuje k ďalšej kvalitnej práci,“ zdôveril sa Marián Ševčík, spolumajiteľ spoločnosti Srdcovka & Co., ktorá reštauráciu Srdcovka Urban Pub prevádzkuje.

„Koncept Srdcovky je projekt plzenského Gambrinusu. Osobne som otváral tento koncept aj v Starom meste (Srdcovka Reduta), ale organizačné zmeny v spoločnosti ma nakoniec zaviali len k prevádzkovaniu Srdcovka Urban Pub-u. Som však v kontakte so spoločnosťou zastupujúcou pivovar na Slovensku a nevylučujem spolupráce na nových projektoch Srdcovky pre iných prevádzkovateľov. Rád budem súčasťou realizácie ďalších Srdcoviek na Slovensku,“ zdôveril sa Marián Ševčík.

„Plzeňský Prazdroj Slovensko je dlhodobým lídrom v budovaní pivnej kultúry na Slovensku. Práve konceptové prevádzky sú ukážkou našej filozofie, v ktorej platí, že posedenie pri pive už nie je len o jeho pití, ale aj o pivnom zážitku. Otvárame ich tam, kde vidíme potenciál u spotrebiteľov. A to nielen u tých verných, ale aj u tých, ktorí si k samotnej značke vzťah ešte len budujú. Srdcovka Urban Pub je konceptom značky Gambrinus, ktorého hlavným posolstvom je, že pivo je našou srdcovkou. Práve táto pivná značka je zástancom zdravého rozumu, ktorý velí, že ak máte toho veľa, občas je lepšie sa zastaviť (na jedno?). A práve Srdcovka môže byť tým prístavom, kde sa dostanete do pohody,“ povedal Branislav Kubiš, obchodný riaditeľ pre prevádzky a reštaurácie, Plzeňský Prazdroj Slovensko.

Spoločnosť Plzeňský Prazdroj má aktuálne na Slovensku desať konceptových prevádzok naviazaných na ich kľúčové pivné značky ako napríklad Pilsner Urquell Original Restaurant, Plzeňka, Kozlovňa, Srdcovka či Šariš Pub. V roku 2020 plánujú počet novootvorených prevádzok ešte zvýšiť.

„Cieľovú skupinu novej reštaurácie Srdcovka Urban Pub na bratislavskej Račianskej ulici tvoria z väčšinovej časti lokálni zákazníci, na ktorých sú nasmerované aj naše služby a ponuka. Ponúknuť obyvateľom z okolia potrebné služby za prijateľné ceny, aby k nám mohli zavítať často a bez toho, aby vnímali návštevu nášho zariadenia ako luxus, ktorý si môžu dovoliť len zriedka. Ponúknuť zákazníkom kvalitné pivo a nadpriemernú kuchyňu síce neznie ako štandardná filozofia značky, ale je to základ, na ktorom sa snažíme postaviť povedomie okolo našej značky. Cieľom je ponúknuť najlepší pomer cena/výkon v lokálnom prostredí,“ prezradil Marián Ševčík, spolumajiteľ spoločnosti Srdcovka & Co., ktorá novú reštauráciu prevádzkuje.

„Práve v tomto type prevádzok by mal spotrebiteľ dostať tú najlepšiu kvalitu, a to nielen čo sa týka načapovaného piva, ale aj profesionálneho prístupu či príjemného interiéru. Plzeňský Prazdroj Slovensko je lídrom v kategórii čapovaného piva a každý z našich konceptov je nastavený tak, aby spotrebiteľov naviedol k danej značke. Napríklad v prípade Srdcovky je ťahákom nepasterizovaný Gambrinus, ktorý si milovníci piva môžu vychutnať len v prevádzkach. V každom našom koncepte dbáme nielen na kvalitu a čerstvosť piva, ale aj na kvalitu čapovania. Aj vďaka tomuto typu podnikov sa nám darí zvyšovať povedomie o pivnej kultúre, a to nielen cez školenia výčapníkov, ale aj priamou edukáciou zákazníkov, ktorí si môžu školu čapovania vyskúšať na vlastnej koži,“ doplnil Branislav Kubiš, obchodný riaditeľ pre prevádzky a reštaurácie, Plzeňský Prazdroj Slovensko.

foto: Srdcovka Urban Pub/Srdcovka & Co.
foto: Srdcovka Urban Pub/Srdcovka & Co.

„Za konkurenciu považujeme prevádzky, ktoré popri dobrej kuchyni vedia ponúknuť aj služby na vysokej úrovni, a vedia tak vytvoriť dobrú atmosféru v prevádzke. Naša pridaná hodnota sú práve tie služby, ktoré vieme ponúknuť v nadpriemernej kvalite. Osobne som prevádzkoval viac prevádzok a poznám teda problémy, ktoré trápia Bratislavu v podobe nekvalifikovaného personálu. Skutočnosť, že som z časti zmenil svoje zameranie a nechal si iba jednu gastro prevádzku, nám umožnilo postaviť vynikajúci tím. Našou pridanou hodnotou je teda to, že máme personál, ktorý táto práca baví, robia ju radi a dokážu vytvoriť žiadanú atmosféru pre zákazníkov. Tím pracovníkov sme mali zostavený ešte pred otvorením a do dnešného dňa pracujeme spoločne. Všetci pôvodní členovia sú stále tu, a pomáhajú im rokmi overení brigádnici. Ani jeden člen tímu nebol prijatý na základe pohovoru. V podstate sú to najlepší ľudia, s ktorými som za posledných 10 rokov spolupracoval, ktorým len môžem poďakovať, že veria mojím projektom a všetci nastúpili do novootvorenej prevádzky s radosťou. Osobne považujem kvalitný personál za polovicu toho, čo dobrý podnik musí mať, a zároveň za vec, ktorú je najťažšie dosiahnuť. Následne už dobre variť a čapovať vynikajúce pivo nie je až taký problém,“ prezradil Marián Ševčík.

„Plzeňský Prazdroj Slovensko nevlastní žiadne prevádzky, prevádzkovateľom poskytuje koncepty možného riešenia ako je napríklad Pilsner Urquell Original Restaurant, Plzeňka, Kozlovňa, Srdcovka či Šariš Pub. Princíp konceptovej prevádzky je ešte voľnejší ako franšíza a je založený na vzájomnej spolupráci a partnerstve spoločnosti Plzeňský Prazdroj Slovensko s majiteľom. Podstatný je práve partner, ktorý je pre takýto projekt zapálený a zároveň ochotný doňho investovať. Práve na takýchto silných partnerstvách stoja aj koncepty Srdcovka. V prípade prevádzky v Redute, ktorú sme otvárali v roku 2018, sa majiteľ stotožnil s našou filozofiou a dnes sa môžu pýšiť ocenením Hviezda sládkov. V tomto podniku vám zároveň hladinku, šnyt či mlieko načapuje aj aktuálny Gambrinus Majster výčapu,“ povedal Branislav Kubiš.

„Veríme, že aj Srdcovka Urban Pub, ktorá bola otvorená pred necelým polrokom, bude rovnako úspešným príbehom. Slovenský spotrebiteľ je totiž v oblasti piva čoraz vzdelanejší a od podniku očakáva, že mu k čapovanému pivu ponúkne aj niečo naviac. Práve v tom tkvie úspech konceptových prevádzok – sú zárukou najvyššej kvality a určitej úrovne služieb. Základom je, samozrejme, stopercentná kvalita piva nielen nosnej, ale aj doplnkových značiek na výčape. Cesta k pivnému zážitku sa však začína už oveľa skôr – pri navrhovaní interiéru, kde dbáme naozaj na každý detail. A aj keď každá značka má svoje charakteristické prvky, ktoré sa premietajú do interiéru aj doplnkov, uspôsobujeme ju aj tomu, kde sa daný koncept nachádza – či už je to historická budova Reduty alebo moderná novostavba na Račianskej ulici. V prípade Srdcovky, v oboch prevádzkach dohliada na kvalitu piva Gambrinus Patrón, ale aj kresby zamestnancov nášho pivovaru, ktorí ho s láskou uvarili,“ doplnil Branislav Kubiš, obchodný riaditeľ pre prevádzky a reštaurácie, Plzeňský Prazdroj Slovensko.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu