8.2 C
Bratislava
piatok, 19. apríla 2024

Novým prezidentom Asociácie digitálnych marketingových agentúr sa stal Rasťo Bahurinský, CEO agentúry THIS IS LOCCO

Najčítanejšie

Hlasovanie o novom prezidentovi ADMA prebehlo na decembrovom valnom zhromaždení asociácie po tom, ako zo svojej funkcie po skončení volebného obdobia 2019 – 2021 odstúpil Peter Šurín.

„Bolo to veľmi rýchle obdobie. Za tri roky sme v ADMA stihli rozbehnúť nové projekty, postaviť sa čelom pandémii a jej následkom viaceré projekty aj ukončiť. Nedali sme sa a pripravili opäť nové, ktoré verím uzrú svetlo sveta tento rok. Spolupracovať na všetkých výzvach spolu so správnou radou a členmi asociácie ma skutočne baví a napĺňa. Posledné roky však priniesli veľa výziev aj pre našu agentúru a vyžaduje si čoraz viac môjho času. Aj preto som musel urobiť neľahké rozhodnutie a svoje pôsobenie vo funkcii odovzdať ďalej. Teším sa, že pomyselné žezlo preberá Rasťo, ktorý má skvelé predpoklady na to, aby asociáciu posúval ďalej. Rád by som sa poďakoval všetkým, s ktorými som za posledné roky dokázal prispieť k budovaniu silnejšieho digitálu na Slovensku. Špeciálne našej generálnej sekretárke, Lucii Filipovej, členom správnej rady, spoluorganizátorom Digital PIE, spolupracujúcim univerzitám i mnohým ľuďom z členských agentúr, s ktorými som za posledné roky spolupracoval. ADMA je skvelý projekt a verím, že sa pri jej aktivitách budeme naďalej stretávať,“ vyjadril sa Peťo Šurín.

Voľby nového prezidenta ADMA sa zúčastnili všetky členské agentúry. Nový prezident Rasťo Bahurinský bol zvolený na ďalšie volebné obdobie od 2022 – 2024. Rasťo pôsobí v agentúre THIS IS LOCCO už od roku 2013. Začínal ako Account Director, neskôr prevzal riadenie agentúry ako CEO, dnes je taktiež spolumajiteľom THIS IS LOCCO. V reklamnej brandži sa pohybuje už približne 15 rokov.

„ADMA je asociácia, ktorá spája tých najlepších “digitálcov“ na trhu. A už len fakt, že aj naša agentúra sem patrí je pre mňa česť. Digitál ako taký je každý rok silnejší a tým naberá na dôležitosti aj samotná asociácia. ADMA má obrovský potenciál a silu najmä vďaka jej členom a ja sa budem snažiť tento potenciál naplno využiť. Teším sa na intenzívnu spoluprácu s členmi ako aj na aktivity, ktoré asociácia organizuje a podporuje. ADMA urobila za posledné 3 roky obrovský kus práce, za čo patrí určite rešpekt a vďaka všetkým členom, správnej rade a samozrejme aj Peťovi Šurínovi. Urobím všetko preto, aby som pomohol v napredovaní asociácie aj počas ďalších rokov,“ vyjadril sa Rasťo Bahurinský.

Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) je združenie profesionálnych agentúr, ktoré pôsobia v oblasti digitálneho marketingu. Hlavným poslaním asociácie je zvyšovanie úrovne marketingu na Slovensku. Prezident ADMA je vedúcou osobnosťou asociácie, ktorá v spolupráci s členmi Správnej rady ADMA dbá na to, aby asociácia plnila stanovené ciele.

(ts)

Redakcia
Redakcia
Redakcia Bratislavského Večerníka predstavuje starosti a radosti v bratislavských mestských častiach. www.bratislavskyvecernik.sk

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne