21.8 C
Bratislava
piatok, 24. mája 2024

Kaufland zlacnil 1600 výrobkov, medziročne znížil ceny až o 50 %

Najčítanejšie

Slovenskí spotrebitelia a ich peňaženky v posledných mesiacoch dostávali poriadne zabrať, pretože na nákup potravín vynakladali miestami až 26 % zárobkov. Teraz si konečne môžu vydýchnuť, lebo Kaufland prichádza s dobrou správou.

V jeho predajniach môžu nakupovať výhodnejšie, zlacnil totiž až 1 600 výrobkov. V porovnaní medzi aprílom 2023 a aprílom 2024 poklesli v obchodnom reťazci ceny až do 50 % a toto zlacnenie sa na rozpočtoch slovenských domácností prejaví o to viac, že sa týka produktov naprieč celým sortimentom.

Výrazné zníženie zákazníci Kauflandu pocítia pri základných potravinách ako pečivo, mlieko, mäso, ale tiež mliečne či mäsové výrobky. Oproti vlaňajšku nakúpia výhodnejšie aj múku, cestoviny, kávu, čaj, cukor, rôzne druhy nátierok alebo zeleniny, no v zozname nechýba ani drogéria či kozmetika.

„Na konečných cenách potravín sa za posledné mesiace najviac podpisovali vysoká miera inflácie a nárast cien energií aj komodít na zahraničných trhoch. Nám však vždy záležalo na spokojnosti zákazníkov a na tom, aby svoje obľúbené produkty v našich predajniach nakupovali čo najvýhodnejšie. Aj preto sa ceny dlhodobo snažíme znižovať vždy, keď je to možné a výrobky zlacňujeme aj na úkor našej marže,“ tvrdí Richard Bendík, riaditeľ nákupu v spoločnosti Kaufland Slovenská republika v.o.s.

Reťazec sa snaží udržiavať ceny predávaných produktov na takej úrovni, aby ponúkal najlepší možný pomer výhodných cien a vysokej kvality. Jeho zodpovedný prístup k potrebám zákazníkov dokazuje aj zlacnenie, pri ktorom v porovnaní s minuloročným aprílom klesli ceny až do výšky 50 % a ktoré sa týka 1 600 produktov.

Kaufland tak slovenským spotrebiteľom umožňuje vložiť si pri nákupe do košíka také výrobky, ktoré im naozaj vyhovujú a zároveň za ne môžu zaplatiť menej ako vlani.

Zoznam produktov v je zverejnený na Medziročný pokles cien | Kaufland.

(ts)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne