15.5 C
Bratislava
sobota, 18. mája 2024

Značka Šariš má východniarsku kampaň z dielne MUW Saatchi & Saatchi

Najčítanejšie

Spoločnosť Pivovary Topvar spustila dve súbežné kampane pre značku Šariš. Kampaň „Prilož srdce k dielu“ vytvorila reklamná agentúra Triad a „východniarsku“ kampaň z dielne reklamnej agentúry MUW Saatchi & Saatchi. Predstavme si obe.

Kampaň „Prilož srdce k dielu“ > čítaj

Reklama po východniarsky

„Televízna kampaň beží od mája do polovice júna a nasadené sú tri mutácie „Reklamy po východniarsky“. V máji bola ako podporu k televíznej kampani nasadená aj OOH kampaň, intenzívne zameraná najmä na východné Slovensko. Od júna spúšťame online kampaň (primárne zameranú na kanály ako Facebook, Youtube), ktorá spočíva v krátkych video spotoch, ktoré sú nadabované priamo spotrebiteľmi,“ povedal pre Masmediálne.info marketingový manažér Pivovary Topvar Róbert Kubička.

„V uplynulom roku sme spustili kampaň, ktorá stavia na fakte, že mnoho východniarov žije mimo svojho domova, či už v rámci Slovenska alebo aj za hranicami, no aj napriek tomu nezanevrú na svoj pôvod. Túto hrdosť a emocionálne puto k hodnotám východu odzrkadľujeme v našej kampani. Zo spotrebiteľských dát vieme, že televízny spot zafungoval mimoriadne dobre, budoval image a vnímanie vybraných atribútov značky. Zároveň nás spotrebitelia inšpirovali svojim názorom, že TV spot by bol ešte lepší, keby bol vo „východniarčine“. Rozhodli sme sa teda dať šancu milovníkom piva Šariš, aby sami navrhli reklamu po východniarsky,“ povedal Róbert Kubička.

„Od 1. marca 2016 sme spustili na šariš.sk digitálnu platformu, kde si každý mohol navrhnúť dabing svojej vlastnej verzie reklamy po východniarsky – či už priamo nahrať hlas cez mikrofón počítača alebo vpísaním návrhu textu do storyboardu spotu. Spolu s Mariánom Čekovským a Milanom „Juniorom“ Zimnýkovalom, ktorí boli tvárami tejto crowdsourcingovej kampane v online, sme vybrali tie najlepšie návrhy a ich autorov sme pozvali k Čekymu do štúdia, kde sme ich aj naozaj predabovali. Výhercovia si tak na vlastnú kožu mohli vyskúšať ako vzniká reklama a tiež sa stretnúť s Čekym a Juniorom,“ doplnil Róbert Kubička.

Pozrite si making of:

Vizitka kampane:
MUW Saatchi & Saatchi
Kreatívny riaditeľ: Adam Marčan, Rasťo Michalík
Art director: Adam Marčan, Zuzana Guothová, Michal Dubovský
Copywriter: Andrej Hrivnák, Juraj Chmel
Stratég: Emil Myjavec, Klaudia Linkeschová, Kamil Charvát
Account director: Anna Dzurjaníková
Account manažér: Anh Doan, Karolína Šupová

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne