Magazín pre zamestnancov Naše Tesco, v štyroch mutáciách, získal prvenstvo a prestížnu cenu Grand Prix v súťaži FEIEA v Paríži, v kategórii Najlepšia viacjazyčná publikácia.
Medzinárodná súťaž organizovaná Európskou asociáciou pre internú komunikáciu – FEIEA s porotou pozostávajúcou z popredných európskych odborníkov v oblasti komunikácie, každoročne udeľuje cenu za najlepšie riešenú internú komunikáciu.
Interný časopis spoločnosti Tesco získal cenu Best Multi-Language Publishing 2017 Grand Prix, ktorú udelila porota minulý týždeň v Paríži.
Magazín pozostáva z 32-strán, vychádza štvrťročne v celkovom náklade 38 000 výtlačkov distribuovaných v Českej republike, Maďarsku, Poľsku a na Slovensku, vždy v lokálnej jazykovej mutácii.
Magazín je dôležitým interným komunikačným nástrojom pre všetkých kolegov Tesca v celej strednej Európe.
Obsahom jednotlivých mutácií sú témy týkajúce sa nadnárodných projektov spoločnosti, aktualít, príbehov kolegov, zaujímavých interných rozhovorov, lokálnych iniciatív, no nechýbajú ani rubriky o životnom štýle, či obľúbené relax témy a súťaže.
Magazín dopĺňajú interaktívne webové stránky pre kolegov v každej krajine – na Slovensku je to stránka mojetesco.sk, na ktorej zamestnanci nájdu najčerstvejšie správy z diania v spoločnosti, inšpiratívne príbehy kolegov, ktoré môžu sami publikovať, komentovať a „lajkovať.
„Máme veľkú radosť z toho, že bol náš tím komunikácie pre kolegov ohodnotený európskymi expertmi v oblasti internej komunikácie ako najlepší, čím ocenili našu prácu, ktorú sme spoločne odviedli minulý rok pri tvorbe magazínu pre takmer 70 000 kolegov v rámci štyroch krajín, “ povedala Lucia Poláčeková, PR manažérka pre Tesco na Slovensku.
(ts)