Digitálna platforma Partner HEINEKEN je určená pre HoReCa zákazníkov, ktorým umožňuje jednoduchý online nákup produktov, získavanie aktuálnych informácií a pomáha k neustálemu rozvoju podnikov. Súčasťou platformy je informačno-edukačný portál HORECA ACADEMY.
Spoločnosť HEINEKEN Slovensko je v rámci koncernu HEINEKEN N.V. druhou v Európe, ktorá ponúka svojim HoReCa zákazníkom digitálnu platformu Partner HEINEKEN.
Prináša zjednodušenie komunikácie, procesov a samotného nákupu. HoReCa partnerom poskytuje možnosť rýchlej a jednoduchej registrácie, intuitívnej obsluhy, online nákupu 24 hodín/7 dní v týždni, akcií a ponúk šitých na mieru.
Zákazníci získajú prístup k viac ako 2 tisíc produktom pivných značiek, širokému portfóliu značkového alkoholu, doplnkov, ako aj nealkoholických nápojov.
„Nesmierne nás teší, že sa nám podaril ďalší inovatívny krok v napĺňaní firemnej stratégie, ktorej neoddeliteľnou súčasťou je práve digitalizácia. Veríme, že spustením platformy Partner HEINEKEN prinášame nové možnosti pre vzájomnú spoluprácu s našimi HoReCa zákazníkmi, ako aj priestor pre ich rozvoj,“ uviedol Jaroslav Kollar obchodný riaditeľ HEINEKEN Slovensko.
Súčasťou platformy Partner HEINEKEN je informačno-edukačný portál HORECA ACADEMY. Zákazníci prostredníctvom neho získajú praktické tipy a rady odborníkov pre rýchly a efektívny rozvoj svojho podnikania.
Akadémia napríklad ponúka možnosť prihlásenia personálu na školenie priamo v hurbanovskom pivovare, online kurzy komunikácie so zákazníkmi na sociálnych sieťach alebo cenné informácie z oblasti gastro segmentu.
(ts)