Agentúra PR Clinic vyhrala tender a od 1. apríla bude pracovať pre značky Kraj a Terno. „Veľmi sa tešíme najmä na rozvoj a expanziu Kraja, ktorý ponúka silný koncept postavený na kvalitných potravinách od lokálnych dodávateľov,“ uviedol Filip Švaňa, COO agentúry PR Clinic.
„Pre klienta okrem štandardného PR servisu budeme tiež pokrývať prácu s influencermi, ale tiež ceoss-brand promo. Agentúra PR Clinic bola v poslednom čase veľmi úspešná, už čoskoro oznámime spoluprácu s ďalším novým klientom, lídrom v jednom z kľúčových segmentov,“ doplnil Švaňa.
Spoločnosť TERNO real estate pred rokom, v marci 2018 predstavila prvú predajňu s novým konceptom pod názvom KRAJ.
K dnešnému dňu prevádzkuje už 7 predajní v Bratislave a budúci rok sa plánuje rozšíriť aj do ďalších častí Slovenska. Spoločnosť aktuálne prevádzkuje 100 predajní pod značkami Terno, Moja Samoška.
Agentúra PR Clinic vznikla v roku 2008 a dlhodobo patrí medzi najsilnejšie slovenské PR agentúry. Pracuje pre viac ako 40 klientov z rôznych odvetví.
Skúsený interný agentúrny tím má zhruba 30 členov a spolupracuje s desiatkami odborníkov z rôznych oblastí. Agentúra má pobočku v ČR a čoskoro i v Maďarsku.
Medzi jej klientov patria Volkswagen Slovakia, Plzeňský Prazdroj, ECO Investment, Mondi, DUSLO, TAURIS, mBank, Gambrinus, HOME Credit, SHP GROUP, Ryba Košice, dpd, Pernod Ricard Slovakia, spoločnosť KOFOLA Československo a ďalšie značky.