Spoločnosť Kaufland pripravila novú komunikačnú kampaň „Jedlo je…“, prostredníctvom ktorej predstaví, ako rôzne môžeme vnímať jedlo.
Jej cieľom je poskytnúť úplne nový pohľad na neoddeliteľnú súčasť života akou je jedlo a dať najavo, že rozumie jeho širokému významu – a to: kvalite, čerstvosti, chuti, jednoduchosti, rozmanitosti a výberu. Imidžový spot je z dielne nemeckej reklamnej agentúry Heimat produkcia z dielne agentúry Markenfilm.
Posolstvom kampane je, že jedlo je viac ako len rýchle uspokojenie hladu. Jedlo je náš spoločník vo dne i v noci. Je vyjadrením osobnosti, kultúry a niekedy sa stane aj hnutím. Jedlo môže znamenať podeliť sa a je všade, kde sa stretávajú ľudia.
„Jedlo nás zbližuje a vyvoláva emócie a spája sa s mnohými zážitkami. Priatelia a rodina sa stretávajú pri jednom stole, aby sa najedli, jedlo pre nich predstavuje domov. Jedlo je o láske, spomienkach, vyvoláva vášeň a rozpútava fantáziu. Má mnoho podôb a každá má svoj význam. Je naším každodenným spoločníkom a vďaka nemu objavujeme, skúšame a učíme sa,“ vysvetľuje myšlienku nového konceptu Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.
Prostredníctvom kampane poskytne Kaufland úplne nový pohľad na túto neoddeliteľnú súčasť život a dáva najavo, že rozumie širokému významu jedla – kvalite, čerstvosti, chuti, jednoduchosti, rozmanitosti a výberu.
Imidžová kampaň v televízii a online prostredí štartuje vo štvrtok 11. apríla, následne na imidžovú kampaň nadviažu substančné (produktove) spoty. Okrem TV a online prostredia, kampaň pracuje s rádiovými spotmi, PR, ale i P.O.S. materiálmi prevádzkach Kaufland.
Kaufland má nový spot z dielne nemeckej agentúry Heimat
Retazce.sk: Kaufland chce poskytnúť úplne nový pohľad na neoddeliteľnú súčasť života akou je jedlo a dať najavo, že rozumie jeho širokému významu – a to: kvalite, čerstvosti, chuti, jednoduchosti, rozmanitosti a výberu.
Uverejnil používateľ mediawatch.dog Štvrtok 11. apríla 2019
Vizitka kampane / Imidžový spot:
Agentúra: Heimat Werbeagentur GmbH
Produkcia: Markenfilm Hamburg GmbH
Hudba: Kaufland 2019, zložili: Naren Rauch (ASCAP), Ingmar Rehberg (GEMA), Brian D. Yessian (SUISA), Michael J. Yessian (SUISA)
(ts)