15.9 C
Bratislava
štvrtok, 2. mája 2024

Kaufland predstavuje v novej kampani rôzne podoby jedla

Najčítanejšie

Spoločnosť Kaufland pripravila novú komunikačnú kampaň „Jedlo je…“, prostredníctvom ktorej predstaví, ako rôzne môžeme vnímať jedlo.

Jej cieľom je poskytnúť úplne nový pohľad na neoddeliteľnú súčasť života akou je jedlo a dať najavo, že rozumie jeho širokému významu – a to: kvalite, čerstvosti, chuti, jednoduchosti, rozmanitosti a výberu. Imidžový spot je z dielne nemeckej reklamnej agentúry Heimat produkcia z dielne agentúry Markenfilm.

Posolstvom kampane je, že jedlo je viac ako len rýchle uspokojenie hladu. Jedlo je náš spoločník vo dne i v noci. Je vyjadrením osobnosti, kultúry a niekedy sa stane aj hnutím. Jedlo môže znamenať podeliť sa a je všade, kde sa stretávajú ľudia.

„Jedlo nás zbližuje a vyvoláva emócie a spája sa s mnohými zážitkami. Priatelia a rodina sa stretávajú pri jednom stole, aby sa najedli, jedlo pre nich predstavuje domov. Jedlo je o láske, spomienkach, vyvoláva vášeň a rozpútava fantáziu. Má mnoho podôb a každá má svoj význam. Je naším každodenným spoločníkom a vďaka nemu objavujeme, skúšame a učíme sa,“ vysvetľuje myšlienku nového konceptu Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.

Prostredníctvom kampane poskytne Kaufland úplne nový pohľad na túto neoddeliteľnú súčasť život a dáva najavo, že rozumie širokému významu jedla – kvalite, čerstvosti, chuti, jednoduchosti, rozmanitosti a výberu.

Imidžová kampaň v televízii a online prostredí štartuje vo štvrtok 11. apríla, následne na imidžovú kampaň nadviažu substančné (produktove) spoty. Okrem TV a online prostredia, kampaň pracuje s rádiovými spotmi, PR, ale i P.O.S. materiálmi prevádzkach Kaufland.

Kaufland má nový spot z dielne nemeckej agentúry Heimat

Retazce.sk: Kaufland chce poskytnúť úplne nový pohľad na neoddeliteľnú súčasť života akou je jedlo a dať najavo, že rozumie jeho širokému významu – a to: kvalite, čerstvosti, chuti, jednoduchosti, rozmanitosti a výberu.

Uverejnil používateľ mediawatch.dog Štvrtok 11. apríla 2019

Vizitka kampane / Imidžový spot:

Agentúra: Heimat Werbeagentur GmbH
Produkcia: Markenfilm Hamburg GmbH

Hudba: Kaufland 2019, zložili: Naren Rauch (ASCAP), Ingmar Rehberg (GEMA), Brian D. Yessian (SUISA), Michael J. Yessian (SUISA)

(ts)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne