Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. V auguste 2020 sme získali doménu Napranieri.sk a zverejňujeme na nej informácie o novinárovi Jánovi Kuciakovi, aby sme si pripomínali, aká nezmyselná a zbytočná bola vražda dvoch mladých ľudí, novinára Jána Kuciaka z portálu Aktuality.sk a jeho snúbenice. Česť ich pamiatke. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk. Šéfredaktorom je Mgr. Marián Luha. Medzi naše e-commerce projekty patria Škriatkovo.sk a Tričkomár.sk.
Spojil ich tenis, rozdelila osudová žena. Zendaya, jedna z najúspešnejších hereckých hviezd súčasnosti, prichádza po úspešnom tohtoročnom filme Duna: Časť druhá s ďalším potenciálnym...
Na dnešnom zasadnutí Rada pre vysielanie a retransmisiu
- udelila licenciu na lokálne digitálne vysielanie televíznej programovej služby GOLEM TV spoločnosti GOLEM TECH, s.r.o.;
- uložila sankciu – pokutu...
Bratislava, 23. apríl 2013 – Značka ŠKODA dnes na bratislavskom autosalóne odhalila slovenským motoristom novú ŠKODA Octavia Combi. Nový model pri príležitosti najväčšieho motoristického...
Dobrý trh sa v sobotu 27. apríla predstaví na staromestskom Jakubovom námestí. Ide o špeciálnu „lokálnu edíciu“. Staré Mesto a občianske združenie Punkt v spolupráci...
make.believe je viac ako len marketingový slogan. Je to pozvánka. Sľub. Sľubujeme, že všetko, čo si dokážete predstaviť, môžete uskutočniť – to znamená make.believe.
Ako to...
Afinita je pojem, ktorým vyjadrujeme pomer konzumácie určitého média cieľovou skupinou v porovnaní s populáciou. Je to teda „miera vhodnosti“ kampane pre danú cieľovú skupinu.
Keď má...
Ďalšie stretnutie z cyklu venovaného literatúre a umeniu v SNG – jeden štvrtok v mesiaci predstavujeme osobnosti slovenskej kultúry v diskusii.Režisér, dramaturg, pedagóg Vladimír Strnisko...
Vrcholné priečky v rebríčkoch divácky najúspešnejších programov obsadili seriál Búrlivé víno, premiérový film Chceš ma, chcem ťa a hlavná spravodajská relácia Televízne noviny.
Búrlivé víno si aj...
Pozrite si výber televízie TA3 -
najzaujímavejšie agentúrne fotografie týždňa:
Stretnutie off roadov v Tisovci na súťaži Off road Tisovec 2013. Foto: SITA/Peter Viest
Indické dieťa sa hrá počas...
Výstava sa koná v rámci X. ročníka podujatia Bratislava pre všetkých.
Koncepcia výstavy a kurátorka:
Mgr. Zsófia Kiss-Szemán, kurátorka zbierky maľby a sochy 20. a 21. storočia v GMB
Miesto...
Utorkový ateliér: Ulica, strom, holub
——
apríl - jún / každý utorok
17.00 - 18.30 h
Slovenská národná galéria pozýva na ďalší trojmesačný kurz pre rodiny...